.

mardi 22 juillet 2014

Mermaid's call



The mermaid's call...





flower crown from topshop / bra and shorts from forever 21 / jellys from jujushoes



Cela va peut être vous paraître un peu fou mais je me suis quand même un peu inspirée d'Ariel la petite sirène pour ce look. Bah oui! Comment ne pas penser à elle quand on voit mon haut mauve? La preuve pour ceux qui aurait la mémoire courte :

That may be seem a bit crazy you but I still was a little inspired by Ariel the little mermaid for this look.  How not to think about her when you see my purple bra? Here's a picture for those who have a short memory:




PS : Je suis vraiment désolée pour la mauvaise qualité des photos, mon objectif s'est cassé donc j'en utilise un autre qui n'est pas aussi bien malheureusement.

PS: I'm so sorry for the bad quality of the photos, my camera broke and I'm using an other one which is not as great.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire